Placeholder

Vásárlási feltételek, szállítási és fizetési információk


A termék kiválasztása 

Vásárlóként lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheted.

A "Tovább a Kosárhoz” gombra kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizheted rendelésed helyességét: az árakat és a mennyiségeket, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizted a végösszeget, és úgy döntesz, hogy meg szeretnéd vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél belépni vagy új vásárlóként regisztrálni szeretnél, esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed.
A következő lépésben válaszd ki a neked megfelelő szállítási módot (házhozszállítás vagy csomagpont), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az Áfa-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a fizetési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőséged van arra, hogy elállj a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatok javításának lehetősége

Az általad megadott adatok (mennyiség, személyes adatok stb.) javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.


Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. Amint a rendelésed állapota megváltozik (csomagod összekészítése után, a futárszolgálatnak történő átadásakor stb.), újabb automatikus értesítőt küldünk. Telefonos egyeztetés céljából hívd az ügyfélszolgálatot: tel.: +36-20-9544-544.


Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőséged van online bankkártyás fizetésre, banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetned készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Online bankkártyás fizetés

 

Az online bakkártyás fizetés a Stripe elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg.  

A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A következő kártyákat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy kártyád felhasználható-e interneten keresztüli vásárláshoz! 

Elfogadott kártyatípusok:

 

Banki átutalás

Banki átutalás esetén az Organiqa Team Kft. alábbi számlaszámára utalhatod át a megrendelésed összegét:

10702019-66290810-51100005

A közleményrovatban kérünk, tüntesd fel a megrendelésszámot.

A rendelés visszaigazolása után 3 nap áll rendelkezésedre, hogy a rendelésed összegét átutald bankszámlánkra. Amennyiben az nem érkezik be hozzánk a megadott időn belül, a megrendelésed törlődik.

Pénztári befizetés

Amennyiben a vételárat pénztári befizetéssel szeretnéd rendezni a CIB bankban, a teljes összegen felül 368 Ft-ot számítunk fel adminisztrációs díj néven, mely az extra banki költséget fedezi.

Utánvétes fizetés

Utánvétes fizetés esetén készpénzben vagy bankkártyával tudod kiegyenlíteni vásárlásod értékét a futárszolgálat munkatársánál vagy a kiválasztott csomagponton. 

Számla

Rendelésedről elektronikus számlát készítünk, melyet e-mailben küldünk el a vásárlás során megadott email címre.

Szállítás  

A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal történik. Amint a megrendelt termékeidet átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk egy értesítő e-mailt, amely tartalmazza a küldeményt azonosító csomagszámot és egy linket, ahol követheted csomagod útját és tájékozódhatsz a várható kiszállítási időpontról.


Szállítási módok: GLS futárszolgálat, GLS Csomagpont és automata


Kiszállítási idő: a 11:00 óráig beérkezett rendelések esetén a következő munkanapon, a 11:00 óra után beérkezett rendelések esetén két munkanap múlva.

A csomagod sikeres kiszállításához kérünk, hogy a lehető legpontosabban add meg adataid. Ha nem tartózkodsz a szállítási címen, de meg tudsz bízni valakit, hogy vegye át helyetted a csomagot, a megjegyzés rovatban tüntesd fel az elérhetőségeit. (pl. az irodaházadban a portaszolgálat, a kisbolt a szomszédban stb.) Sikertelen kézbesítés esetén a futárcég még egyszer megpróbálja kiszállítani a csomagod. Ha ekkor sem tudják átadni neked a megrendelt árut, a csomag visszaküldésre kerül, rendelésedet töröljük. Ebben az esetben további megrendeléseidet kizárólag előre utalással tudod rendezni, utánvétes fizetésre nincs lehetőség.


Szállítási díjak



GLS futárszolgálattal házhoz szállítás esetén is:

  • 0-15 000 Ft-ig bankkártyás fizetéssel és banki átutalással 1 490 Ft
  • 0-15 000 Ft-ig utánvétes fizetéssel 1 890 Ft
  • 15 000 Ft felett ingyenes

 

Átvétel GLS csomagponton vagy GLS automatában:

  • 0-15 000 Ft-ig - csak előre fizetés esetén választható (bankkártyás fizetés vagy banki átutalás)  - 1 190 Ft
  • 15 000 Ft felett ingyenes - csak előre fizetés esetén választható (bankkártyás fizetés vagy banki átutalás)


Akciós kuponok felhasználása:

Vásárlásonként csak 1 db akciós kupon beváltására van lehetőséged. Különböző akciós kuponok kedvezményei nem összevonhatók.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A vásárlói szerződés a webáruház rendszerén keresztül általad leadott megrendelés elküldésével és a megrendelésed általunk kiküldött visszaigazolásával lép életbe. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

A vásárlói szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatod, amikor az árut átvetted. Az Organiqa Team Kft. köteles az általad kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket te viseled. Ezen felül egyéb költség nem terhel. Az Organiqa Team Kft. azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a kártérítés Téged terhel, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézted elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget nem tudunk vállalni!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Szavatosság

Az általad megrendelt termékekre a jogszabályoknak megfelelően szavatosságot vállalunk. Ha a kiszállított áru hibás, a hiba felfedezéséről a lehető leghamarabb tájékoztass minket e-mailben. A visszaküldeni kívánt árut juttasd vissza az Organiqa Team Kft. címére: 1121 Budapest, Tállya u. 30. A kifogásolt, visszaküldött árut lehetőség szerint kicseréljük. Ha erre nincs mód, a megrendeléstől elállhatsz, és a megrendelt termékért kifizetett összeget, a szállítási költség kivételével részedre visszafizetjük.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal értesítést küldünk neked a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi neked, hogy rendelési igényed rendszerünk regisztrálta és továbbította az illetékes munkatársunk felé.

Amennyiben ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, akkor ajánlattételi kötöttségeid megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig megadjuk a lehetőséget rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben értesítést kapsz a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.
A megrendelés utólagos módosítására vagy visszavonására csak e-mailben kerülhet sor (shop@organiqa.hu).

Köszönjük!
Valami hiba történt, próbáld újra...
Superfood hírek